Case Study - Tenneco

Redukcja kosztów, usprawnieni komunikacji, niwelowanie strat produkcyjnych.
Partnerstwo z SIGNALO polegające na implemantacji szeregu naszych systemów.
- Wzrost wydajności
- Optymalizacja wykorzystania zasobów
- Redukcja kosztów
Wyzwanie
Aby zachować pozycję jednego z liderów branży automotive TENNECO musi zapewnić zoptymalizowane środowisko pracy w którym ludzie, sprzęt i technologia współdziałają bezproblemowo. Pracownicy polegają na odpowiednio zarządzanym i konserwowanym sprzęcie, aby osiągnąć swoje cele produkcyjne, dlatego efektywne zarządzanie zasobami jest najwyższym priorytetem dla firmy. Wcześniej TENNECO korzystało z różnych rozwiązań punktowych.
Rezultatem były nieefektywne i niespójne procesy, które utrudniały zespołom zapewnienie, że zasoby są wykorzystywane i utrzymywane w najbardziej opłacalny, zgodny i produktywny sposób.
TENNECO chciało przyjąć bardziej uproszczone i zintegrowane podejście do zarządzania produkcją, utrzymaniem ruchu i intralogistyką. Zapewniłoby to lepszą widoczność i kontrolę zasobów oraz umożliwiłoby TENNECO utrzymywanie bardzo wysokich standardów funkcjonowania procesu produkcji.
Wyzwanie
Aby zachować pozycję jednego z liderów branży automotive TENNECO musi zapewnić zoptymalizowane środowisko pracy w którym ludzie, sprzęt i technologia współdziałają bezproblemowo. Pracownicy polegają na odpowiednio zarządzanym i konserwowanym sprzęcie, aby osiągnąć swoje cele produkcyjne, dlatego efektywne zarządzanie zasobami jest najwyższym priorytetem dla firmy. Wcześniej TENNECO korzystało z różnych rozwiązań punktowych.
Rezultatem były nieefektywne i niespójne procesy, które utrudniały zespołom zapewnienie, że zasoby są wykorzystywane i utrzymywane w najbardziej opłacalny, zgodny i produktywny sposób.
TENNECO chciało przyjąć bardziej uproszczone i zintegrowane podejście do zarządzania produkcją, utrzymaniem ruchu i intralogistyką. Zapewniłoby to lepszą widoczność i kontrolę zasobów oraz umożliwiłoby TENNECO utrzymywanie bardzo wysokich standardów funkcjonowania procesu produkcji.
Masz pytania?
Napisz do nas
Chcesz porozmawiać o systemach optymalizacji w Twojej firmie? Napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wybrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Masz pytania? Napisz do nas
Chcesz porozmawiać o systemach optymalizacji w Twojej firmie? Napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wybrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Transformacja
Nowy poziom komunikacji.
- Na podstawie wykazanych potrzeb SIGNALO skonfigurowało autorskie systemy FORKFLEET i SKILLSMATRIX, oraz dostarczyło sprzęt komunikacyjny (tablety stanowiskowe, tablety wózkowe, tablice informacyjne).
- Dzięki temu liderzy i pracownicy uzyskali dostęp do danych o awariach i wezwaniach w czasie rzeczywistym, co pozwoliło ograniczyć czasy dostaw intralogistycznych, interwencji liderów oraz działu utrzymania ruchu.
- SIGNALO skonfigurowało też odpowiednie, dostępne z poziomu WWW panele administracyjne gdzie znajdują się funkcjonalności zaawansowanego raportowania pomagające podejmować decyzje optymalizacyjne.
- SKILLSMATRIX pozwolił na bieżące monitorowanie umiejętności pracowników, planowanie szkoleń i obsady maszyn.
Rezultaty
- Redukcja czasów
- Przestojów maszyn
- Wezwań służb
- Realizacji dostaw
- Detekcji błędów
- Wzrost
- Wydajności
- Orientacji sytuacyjnej
- Świadomości problemów
TENNECO poprawiło widoczność i kontrolę zasobów przedsiębiorstwa, pomagając zespołom pracować bardziej efektywnie. Z jednego punktu kontroli ludzie mogą dokładnie zobaczyć, jakie awarie mają miejsce, gdzie występują i ile zajmuje ich usunięcie.
Pracownicy otrzymują jasne komunikaty dotyczące aktualnych zadań a ich postępy są monitorowane i oceniane na podstawie merytorycznych wytycznych.
Kompleksowe śledzenie procesów i wiarygodne wskaźniki umożliwiają zespołom podejmowanie bardziej świadomych decyzji w zakresie planowania konserwacji, świadczenia usług, budżetów, zatrudniania i nie tylko.
Na przykład, jeśli chodzi o zlecenia pracy, przełożeni mogą teraz zobaczyć, ile mają otwartych zleceń pracy, które zlecenia są aktualnie przetwarzane, które są w kolejce lub przeglądane i tak dalej. Mogą również przeglądać wskaźniki, takie jak czas potrzebny na wykonanie różnych typów zleceń pracy, czy istnieją obszary, w których niektóre zlecenia są opóźnione lub czy przetwarza się więcej zleceń w określonych porach roku.
Dzięki tego rodzaju wglądowi zespół zarządzający przedsiębiorstwa może łatwiej identyfikować obszary wymagające poprawy, lepiej wykorzystywać istniejące zasoby i dokładniej prognozować przyszłe zapotrzebowanie.
